Аутсорсинг інформаційних систем
Рішення, які пропонує компанія "Техніка для Бізнесу" в галузі ІТ-аутсорсингу, дозволяють здійснювати комплексне обслуговування та мінімізувати ризики через збої в роботі ІТ-інфраструктури підприємств.
При грамотному і своєчасному обслуговуванні неполадки трапляються вкрай рідко, оскільки увага спеціалістів в першу чергу зосереджена на запобіганні виникнення проблем в ІТ-інфраструктурі замовника, а не просто на їх вирішенні.
Основним документом, що закріплює рівень надання послуг, є Угода про рівень сервісу (SLA – Service Level Agreement). SLA - договір, в якому фіксуються перелік та склад послуг, об’єкти надання послуг, процедури взаємодії, механізми контролю якості, зони відповідальності сторін, а також визначаються пріоритети та параметри якості послуг.
ІТ-аутсорсинг дозволяє отримати серйозні переваги не тільки для ІТ-підрозділів компаній, але й для бізнесу в цілому.
Кожне індивідуальне замовлення може бути адаптоване відповідно до потреб Замовника, оскільки формується з урахуванням його ІТ-стратегії, наявних ресурсів та бізнес-процесів.
Стандартний пакет послуг комплексного ІТ-обслуговування компанії «Техніка для бізнесу» включає:
- Технічне обслуговування робочих станцій
- Обслуговування програмного забезпечення робочих станцій
- Обслуговування мережевої інфраструктури
- Технічне обслуговування серверного обладнання
- Обслуговування серверного програмного забезпечення
- Обслуговування пристроїв друку та периферії
- Обслуговування телефонії
- Ремонт обладнання
Висока якість послуг, котрі надає компанія «Техніка для бізнесу», забезпечується наявністю кваліфікованих та досвідчених спеціалістів, чий професіоналізм підтверджується численними сертифікатами провідних ІТ-компаній.
Форма запиту інформації